سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اطلاعات IT
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 6747
کل یادداشتها ها : 6

نوشته شده در تاریخ 97/1/14 ساعت 9:11 ع توسط iman


به قول منبع مطلب این شایعه برای واقعی بودن زیادی خوب است! هر چند ما امیدواریم خط به خط و جز به جز شایعه دوربین سه گانه نوکیا 9 با رزلوشن 41 مگاپیکسل، دیافراگم متغیر بین f/1.5 یا f/2.4 و زوم 4 برابر اپتیکال واقعیت داشته باشد چون این به معنی پیشرفت فناوری عکاسی موبایل است اما این موضوع کمی بعدی به نظر می رسد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره جدیدترین شایعه نوکیا 9 با هم صحبت کنیم.

 

مشخصات نوکیا 9

مشخصات نوکیا 9

هر چند رندری که به عنوان نوکیا 9 عنوان شده و ما آن را با کمی ویرایش به عنوان تصویر اصلی مطلب قرار دادیم، مشخصا دستکاری شده بوده و بخش اصلی قاب پشتی که شامل دوربین است، روی آن قرار گرفته (به گوشه ها دقت کنید) اما این لیست مشخصات که همان تصویر در آن وجود دارد ادعا می شود که مربوط به نوکیا 9 است! به هر صورت این هم مثل خیلی از شایعات دیگر حداقل یک بار ارزش خیال پردازی دارد، اینطور نیست؟

برای شروع با مشخصات سخت افزاری پیش می رویم، چیپست اسنپدراگون 845 در کنار حافظه داخلی 256 گیگابایت از نوع UFS 2.1 و 8 گیگابایت حافظه رم LPPDDR 4x و باتری 3900 میلی آمپری که در دستگاهی به ضخمات 7.3 میلی متر و البته با برجستگی دوربین جای گرفته است، می توان تحسین برانگیز باشد اگر دوربین برجسته نمی بود!

اما گفتیم دوربین! دوربین سه گانه نوکیا 9 با این مشخصات سخت افزاری تصور می شود:

  • دوربین 41 مگاپیکسلی رنگی با دیافراگم متغیر f/1.5 یا f/2.4 (همانند گلکسی اس 9)، لرزشگیر اپتیکال و از همه تعجب برانگیز تر اندازه پیکسل های 1.4 میکرومتر
  • دوربین دوم 20 مگاپیکسل رنگی با f/2.4 و اندازه پیکسل های 1 میکرومتر که لنزی حدود 108 میلی متر برای زوم 4 برابر اپتیکال باید داشته باشد
  • دوربین سوم 9.7 مگاپیکسل تک رنگ
  • فلاش زنون
  • دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل های 1.4 میکرومتر، f/1.8 و فلاش نمایشگر

همانطور که دیدید مکانیسم نوکیا و زایس برای دوربین سه گانه نوکیا 9 کاملا متفاوت و پیشرفته تر از مکانیسم هوآوی و لایکا است البته خب اگر به واقعیت بپیوندد.

نمایشگر 6.1 اینچی امولد بوده که رزلوشن آن هنوز مشخص نیست اما نسبت تصویر 18:9 و نمایشگر کم حاشیه است. همچنین نوکیا 9 گواهی IP68 دارد، از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند و کیفیت صدا آن با وجود 5 میکروفون بی نظیر است که در ضبط صدای های بسیار بلند حتی تا 132 دسیبل دچار تخریب صدای ضبط شده نمی شود.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید دوربین سه گانه نوکیا 9 با این مشخصات عرضه شود؟

منبع : ترنجی








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ