سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اطلاعات IT
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 6748
کل یادداشتها ها : 6

نوشته شده در تاریخ 96/12/5 ساعت 2:8 ص توسط iman


برای خرید سرویس پذیرایی جهیزیه خود به دنبال بهترین محصولات با بیشترین کارایی هستید؟ میخواهید محصولی را میان برندهای پارس اپال، آذین اپال و غیره انتخاب کنید و نمیدانید کدام یک بهترین کارایی را دارا است؟ ما در راهنمای خرید سرویس پذیرایی به شما کمک میکنیم تا بتوانید ظروف پذیرایی مدنظر خود را انتخاب کنید.

سرویس پذیرایی و ظروف غذاخوری از جمله مهمترین وسایل مورد نیاز در هر منزل بوده و سالیان سال در ویترین خانه قرار داده میشود پس بهتر است با انتخاب ظروفی که سلیقه شما آنها را می پسندد بهترین وسایل را تهیه و استفاده نمایید.

   

راهنمای خرید سرویس پذیرایی

 

گام اول در انتخاب سرویس پذیرایی : توجه به سایر وسایل منزل

نوع سلیقه ای که در چیدمان منزل انجام داده اید و رنگ سایر وسایل شما از اهمیت بسیار زیادی در انتخاب یک سرویس پذیرایی دارند، ظروف غذاخوری شما باید از لحاظ شکل ظاهری و رنگ با دیگر وسایل منزل هماهنگ باشند تا شما بتوانید بیشترین کارایی را داشته باشید. در نظر داشته باشید در هنگام خریداری یک سرویس پذیرایی، رنگ مبلمان، میز و صندلی های غذاخوری و دیگر اجزای منزل چگونه انتخاب شده اند و بر همین اساس اقدام به انتخاب سرویس پذیرایی منزل خود نمایید. شرکت هایی مانند پارس اپال و آذین اپال با طراحی محصولاتی در رنگ ها و مدلهای مختلف میتوانند برای اکثر سلیقه ها مورد پسند باشند.

   

گام دوم در انتخاب سرویس پذیرایی : اندازه ها را در نظر بگیرید

از مهمترین مشکلاتی که در انتخاب یک سرویس پذیرایی مناسب ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند، انتخاب اندازه ها و سایز بشقاب ها و وسایل مختلف سرویس پذیرایی میباشد. اگر سرویس پذیرایی را برای جهیزیه میخواهید و منزل شما ممکن است در بازه های زمانی مختلف جابجا شود، بهتر است سرویس پذیرایی و ظروفی را انتخاب کنید که اندازه های مناسبی داشته باشند و از خریداری سرویس های بزرگ پرهیز کنید.

انتخاب سرویس های بزرگ میتواند شما را در شستشوی دستی ظروف غذا به دردسر بیندازد و حتی برای شستشو با ماشین ظرفشویی، نتوانید به خوبی ظروف و اجزای سرویس غذاخوری را جایگذاری کنید. سرویس پذیرایی عروس باید به اندازه ای باشد که در کابینت ها به خوبی جا بگیرد و همچنین وزن خیلی زیادی را هم نداشته باشد.

   

سرویس آرکوپال

 

انتخاب رنگ، گام سوم در انتخاب سرویس پذیرایی

به ظروف و سرویس پذیرایی چینی و آرکوپال تولید شده در شرکت پارس اپال و آذین اپال نگاهی بیندازید، طیف گسترده ای از رنگ ها را مشاهده خواهید کرد که میتوانند تمامی سلیقه ها را پوشش دهند. برای اینکه بهترین رنگ را برای سرویس پذیرایی و ظروف غذاخوری را انتخاب کنید باید به دیگر وسایل منزل خود، رنگ دیوارها و فضا توجه کرده و بر این اساس اقدام به خریداری سرویس پذیرایی نمایید.

رنگ ها تاثیر زیادی در زیبایی سرویس پذیرایی چینی و آرکوپال دارند و همچنین در میزان اشتها و سلامتی بدن نیز دارای تاثیر میباشند. اگر اشتهای بیشتر از حد معمول دارید بهتر است محصولاتی را انتخاب کنید که علاوه بر اندازه کوچک، از رنگ های تیره در آنها استفاده شده است. برای میهمانان نیز بهتر است محصولاتی را انتخاب کنید که از رنگ های رسمی مانند سفید با طراحی رنگی طلایی یا نقره ای را انتخاب کنید. بهتر است برای آمادگی جهت پذیرایی های رسمی علاوه بر سرویس های رنگ شاد که میتوانند اشتها را زیاد کنند، سرویس پذیرایی را انتخاب کنید که با رنگ های رسمی سفید، طلایی و نقره ای تزیین شده باشند.

   

انتخاب شکل، گام چهارم در انتخاب سرویس پذیرایی

از دیگر فاکتورهایی که در انتخاب سرویس پذیرایی و ظروف غذاخوری آرکوپال یا چینی دارای تاثیر زیادی میباشند شکل هندسی سرویس پذیرایی میباشد. سرویس پذیرایی های امروزی با اشکال مختلفی علاوه بر دایره یعنی مربع، مستطیل و مثلث تولید میشوند که برای انتخاب آنها باید به سلیقه توجه کرد. اما نکته ای که بسیار از چشمها پنهان میماند و کمتر کسی به آن توجه دارد، انتخاب بر اساس مد است. اگر میخواهید سرویس پذیرایی انتخاب کنید بهتر است بدانید که مدها پس از نهایتا چند سال دچار تغییراتی میشود که همین امر میتواند سرویس غذاخوری و پذیرایی شما را دلزده کند.

سرویس های پذیرایی و ظروف غذاخوری آرکوپال و چینی تولید شده در شرکت پارس اپال و آذین اپال با بهره گیری از طرح ها و مدلهای روز دنیا در اشکال مختلفی تولید شده اند و میتوانند گزینه ای بسیار مناسب برای خانواده های پرجمعیت، جهیزیه و کسانی باشد که به زیبایی وسایل پذیرایی خود اهمیت زیادی میدهند.

   

سرویس آذین اوپال

 

گام پنجم در انتخاب سرویس پذیرایی، به قطعات دقت کنید

اینکه سرویس پذیرایی شما از قطعاتی تشکیل شده باشند که کارایی زیادی داشته باشند از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب سرویس پذیرایی میباشد. معمولا سرویس های پذیرایی و ظروف غذاخوری با ظروفی تولید میشود که بیشترین کارایی را در پذیرایی و سرو غذا داشته باشند. معمولا سرویس های 27، 28، 29 و 30 پارچه برای خانواده های دو تا شش نفره مورد استفاده بوده و سرویس های 90 پارچه بیشتر برای میهمانی ها و خانواده هایی مورد نیاز است که در طول سال زیاد میهمان داشته باشند.

باید توجه داشت که بهتر است سرویس پذیرایی برای میهمانی 90 پارچه و با طراحی رسمی باشد ولی برای سرویس پذیرایی شخصی دست باز تری در انتخاب دارید و میتوانید محصولاتی را تهیه کنید که بیشترین بازده را داشته باشند.

   

توانایی استفاده در مایکرووی، فر یا ماشین ظرفشویی، گام ششم انتخاب سرویس پذیرایی

ظرف ها پس از هر بار استفاده نیاز به شستشو پیدا میکنند و در بسیاری از مواقع برای گرم کردن غذا، آنها را به صورت مستقیم درون فر یا مایکروویو قرار میدهیم. باید توجه داشت که سرویس های پذیرایی چینی و آرکوپال دارای ظرافت زیادی میباشند و در کل بهتر است به صورت مستقیم درون فر یا مایکرووی قرار داده نشوند و میزان استفاده از آنها به گونه ای نباشد که برای شستشو نیازی به ماشین ظرفشویی پیدا کنند ولی اگر در مواردی نیاز به استفاده از این قابلیت ها بود، باید در هنگام خریداری سرویس های پذیرایی و غذاخوری پارس اپال و آذین اپال باید دقت داشت که روی بسته بندی و اطلاعات فنی درج شده باشد که دارای قابلیت استفاده در فر را داشته باشد و برای شستشوی میتوان از ماشین ظرفشویی استفاده کرد.

در کل ظروف شیشه ای به غیر از پیرکس را بهتر است درون فر یا مایکروویو قرار ندهیم و بیشترین کاربری این سری از سرویس های پذیرایی برای سرو میوه و شیرینی بوده و در میهمانی ها استفاده میشود. ظروف چینی و آرکوپال نیز باید به نوع تولید و کیفیت ساخت دقت کرد. در کل محصولاتی که در شرکت های ایرانی مانند پارس اپال و آذین اپال تولید شده اند دارای کیفیت مطلوبی میباشند و شاید در اثر گرما و فشار بالای آب آسیبی نبینند ولی بهتر است درون مایکروویو مورد استفاده نشوند و همچنین برای شستشوی از نوع شستشوی دستی استفاده شود.

   

سرویس شیشه ای آذین اوپال

 

سلیقه و نیاز، دو فاکتور مهم در خرید سرویس پذیرایی

مهم نیست که مد روز چه باشد و دیگران چه چیزی را خریداری میکنند، سلیقه شما مهمترین فاکتور برای خریداری سرویس پذیرایی میباشد. خانه شما نشان دهنده سلیقه و دید شما به زیبایی میباشد پس بدون توجه به مد روز سرویس پذیرایی و ظروف غذایی چینی و آرکوپال مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته باید از گام های راهنمای خرید هم استفاده کنید تا بتوانید بهترین محصول را که بیشترین کارایی را برای شما دارد انتخاب کنید.

اگر به دنبال خریداری سرویس پذیرایی برای جهیزیه هستید بهتر است بیش از اندازه خرج نکنید و محصولات زیبای ایرانی با بهترین کیفیت مانند پارس اپال و آذین اپال را در نظر بگیرید تا بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین تعداد سرویس پذیرایی چینی و آرکوپال را خریداری کنید. محصولات ایرانی از کارایی بسیار زیادی برخودار میباشند و برای کارهای متفاوتی مورد استفاده میباشند.

   

گام آخر در خریداری سرویس پذیرایی، توجه به برند و قیمت

بله مهم است! برند و قیمت برای سرویس پذیرایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میباشد ولی برندهای خوب همیشه تولید شده در کشور چک و فرانسه نیستند و امروزه ایران هم یکی از بهترین کشورهای تولید کننده سرویس های پذیرایی آرکوپال و چینی است. محصولات ایرانی بر اساس سلیقه ایرانیان تولید شده اند و علاوه بر زیبایی، کیفیت و قیمت مناسبی نسبت به محصولات هم رده خارجی خود دارند. پارس اپال و آذین اپال را میتوان به عنوان دو نمونه از مهمترین تولید کنندگان ایرانی سرویس های پذیرایی میباشند که محصولات آنها بر اساس آخرین استانداردها و طراحی های روز تولید شده است و از کیفیت بسیار زیادی برخوردار میباشد.

قیمت نیز از مهمترین فاکتورهای خریداری سرویس پذیرایی به خصوص برای جهیزیه و زوج های جوان است. باید در نظر داشت که سرویس پذیرایی علاوه بر کاربری تزئیناتی باید برای مصارف پذیرایی و سرو غذا نیز از کارایی برخوردار باشد، پس محصولاتی که از کیفیت زیادی برخوردار نیستند و یا نوع طراحی آنها به گونه ای است که کارایی چندانی برای غذاخوری ندارند از بهترین گزینه های خریداری سرویس پذیرایی میباشد.

   

سرویس پذیرایی

 

کلام آخر، بایدها و نبایدها در خریداری سرویس پذیرایی

سرویس های پذیرایی در مدلهای مختلفی تولید شده اند که هریک برای نیازی مناسب میباشند. در صورتی که میخواهید برای جهیزیه و یا منزلتان سرویس پذیرایی و ظروف غذاخوری خرید کنید باید در ابتدا محصولاتی را تهیه نمایید که بیشترین کارایی را داشته باشند و بر اساس سلیقه شما تولید شده باشند. تهیه محصولاتی که تنها برای تزئین کردن ویترین و بوفه مورد استفاده میباشند در واقع پول هدر کردن است و هیچ نیازی به خرج کردن برای آنها وجود ندارد. بر اساس نوع خانه، دیگر وسایل و رنگهایی که در چیدمان منزل خود دارید یا میخواهید از رنگهای خاصی استفاده کنید، اقدام به خریداری سرویس پذیرایی نمایید. هماهنگ بودن رنگ ها میتواند تاثیر زیادی در زیبا به نظر رسیدن سرویس پذیرایی باشد.

در صورتی که در طول سال زیاد میهمانی میدهید، باید علاوه بر سرویس های دو تا شش نفره، سرویس 90 پارچه سرو غذا و پذیرایی تهیه نمایید که برای حدود دوازده نفر کافی میباشند. پس بهتر است خانواده های پرجمعیت از دو ست سرویس غذاخوری و پذیرایی استفاده کنند.

از دیگر مواردی که به آن اشاره شد، اندازه و توانایی تحمل حرارت و فشار میباشد. معمولا سرویس پذیرایی از جنس چینی برای مایکروویو مناسب نیست ولی میتوان برای شستشوی آن از ماشین ظرفشویی استفاده نمود.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ