سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اطلاعات IT
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 6751
کل یادداشتها ها : 6

نوشته شده در تاریخ 96/12/5 ساعت 2:6 ص توسط iman


کیف لپ تاپ در مدلهای مختلفی از لحاظ مدل و جنس تولید شده است و در بازه قیمتی مختلف در بازار عرضه میشوند. برای اینکه در میان انواع کیف لپ تاپی دستی و کوله با برندهایی همچون تارگوس (Targus)، الکسا (Alexa) و بلکین (Belkin) بتوانیم انتخابی داشته باشیم که برای نیازهای مختلف مورد نیاز باشند و سردرگم نشویم، راهنمای خرید کیف لپ تاپ مناسب را مطالعه نمایید.

ما به شما کمک میکنیم تا بتوانید یک کیف با سایز، فرم، جنس و قیمت مناسب را برای خودتان انتخاب کنید. لپ تاپ ها دستگاه های بسیار حساسی میباشند که در صورت استفاده از کیف نادرست برای حمل آنها، ممکن از مشکلات بسیار زیادی برای آنها به وجود آید. با خریداری یک کیف دستی یا کوله مناسب برای لپ تاپ خود میتوانید دستگاه و لوازم جانبی آنرا به راحتی حمل نمایید.

    

Mohtava New.jpg59pg

 

چه امکاناتی از یک کیف لپ تاپ میخواهید؟

بر روی یک کاغذ امکاناتی که از یک کیف لپ تاپ دارید را یادداشت کنید، این کار به شما کمک میکند تا بتوانید بهترین محصولاتی با کارایی زیاد و و مناسب برای خودتان را انتخاب کنید. در صورتی که کیف لپ تاپ شما از 10 مورد ویژگی مدنظرتان که یادداشت میکنید، 5 ویژگی یا بیشتر را داشت، آنرا بخرید و در غیر این صورت در خریداری آن تجدید نظر نمایید.

کیف لپ تاپی که شما خریداری میکنید، علاوه بر امکانات مورد نظر شما، باید قابلیت های ویژه ای برای لپ تاپ داشته باشند. برای مثال باید بتواند تمامی قسمت های دستگاه لپ تاپ شما را با استفاده از محافظ هایی، پوشش دهد، همچنین دارای قابلیت حمل راحتی باشند و خستگی زیادی را در پی نداشته باشند. در صورتی که زیاد مسافرت میروید باید بتوانید به غیر از لپ تاپ، ماوس و شارژر آن، وسایل شخصی خود را با استفاده از همین کیف انتقال دهید. سایز کیف لپ تاپ یکی از اصلی ترین نشانه های مناسب بودن یک کیف برای شما میباشد. سایز محل قرارگیری لپ تاپ نباید بزرگتر یا کوچکتر باشد و همچنین کیف باید یک قسمت مجزا برای نگهداری از وسایل جانبی و شخصی شما را داشته باشد. محافظ ضربه گیر نیز از اهمیت بسیار بالایی برای انتخاب یک کیف لپ تاپ دارد.

 

Mohtava New.jpg58pg

 

قابلیت تبدیل پذیری

کیف لپ تاپ برای حمل این دستگاه طراحی شده است ولی در صورتی که شما بخواهید از آن برای حمل دیگر وسایل یا کتاب به همراه لپ تاپ استفاده کنید، آیا جوابگو است؟ دانشجویان و کارمندان باید کیف لپ تاپی را انتخاب کنند که کارایی بسیار زیادی را داشته باشد و بتوان از آن برای حمل کتاب و وسایل مختلف استفاده نمود.

  

سایز کیف لپ تاپ و اهمیت آن

در انتخاب سایز کیف لپ تاپ باید در نظر داشته باشید که دستگاه لپ تاپ شما چه اندازه ای را دارا میباشد. برای مثال در صورتی که لپ تاپ شما 15.6 اینچ است، باید کیف لپ تاپ با قسمت نگهداری این اندازه را تهیه نمایید. سایز کیف لپ تاپ باید دقیقا اندازه باشد، بزرگتر و یا کوچکتر بودن محل قرارگیری لپ تاپ نسبت به خود دستگاه میتواند موجب آسیب رسیدن به لپ تاپ شود.

تمامی شرکتهای تولید کننده کیف لپ تاپ در انواع دستی و کوله، بر روی محصول خود، سایز محل قرارگیری لپ تاپ را درج میکنند، پس محصولاتی را تهیه نمایید که دقیقا اندازه لپ تاپ شما میباشند. برای مثال در صورتی که شما از لپ تاپ 15.6 اینچی استفاده میکنید، باید محصولی تولید شده برای اندازه 14 تا 16 اینچ را تهیه کنید و استفاده از کیف مناسب برای دستگاه های بالای 17 اینچ میتواند به دستگاهتان ضربه وارد نماید. البته در صورتی که اندازه محل قرارگیری دستگاه به اندازه نیم اینچ بزرگتر باشد کاربری کیف برای شما نیز راحت تر بوده و این اختلاف سایز برای شما مشکل ساز نخواهد شد.

علاوه بر اهمیت بالایی که سایز لپ تاپ و محل قرارگیری آن دارد، شما باید محصولی را تهیه نمایید که بتواند از دیگر وسایل شما نیز نگهداری کند. یک کیف لپ تاپ خوب باید بتواند علاوه بر حمل دستگاه و قطعات جانبی آن، وسایل شخصی یا اسناد مورد نیاز شما را جابجا نماید.

   

Mohtava New.jpg60pg

 

جنس و کیفیت ساخت

کیف لپ تاپی که تهیه میکنید باید طول عمر بالایی را داشته باشد و علاوه بر کیفیت ساخت خوب، از جنس باکیفیتی نیز برخوردار باشد. پس با توجه به جنس محصول، زیبایی و کیفیت باید اقدام به خریداری آن نمود. در ادامه میتوانید با قسمت هایی که باید در هنگام خرید کیف لپ تاپ چک کنید، آشنا شوید :

  • ·کیفیت دوخت : باید دقت داشته باشید که نوع نخ مورد استفاده در دوخت محصول تا چه اندازه محکم میباشد، آیا توانایی لازم برای حمل وسایل سنگینی همچون لپ تاپ برای کیف فراهم شده است؟ همچنین باید دقت داشته باشید که نوع دوخت و تعداد گره در هر سانتی متر نیز دارای اهمیت بسیار زیادی میباشد.
  • ·جنس کیف : از مواد اولیه مختلفی در تولید انواع کیف لپ تاپ استفاده میشود. شما حتی میتوانید در بازار کیف لپ تاپ با جنس چرم سوسمار پیدا کنید! اکثرا کیف لپ تاپ های ارزان قیمت با استفاده از پلاستیک و پلی استر تولید شده اند ولی قیمت این محصولات نشان دهنده کیفیت آنها نیست و این سری از کیف ها هم دارای استحکام بالایی میباشند ولی بهتر است در صورتی که وزن لپ تاپ شما سنگین میباشد و میخواهید وسایل زیادی را با استفاده از کیف حمل نمایید، محصولاتی را استفاده کنید که از برزنت در تولید آنها استفاده شده است. کیف لپ تاپ تولید شده از چرم طبیعی یا مصنوعی ممکن از توانایی تحمل وزن بالا را نداشته باشد زیرا به مرور زمان شکل و فرم اصلی خود را تغییر میدهد.
  • ·پوشش : ممکن است کیف لپ تاپ به همراه دستگاه درون آن به روی زمین بیفتد که این امر میتواند سبب بروز آسیب به لپ تاپ شما شود، با انتخاب محصولاتی که با پوشش مناسب ضد ضربه میتوانند تا حد بسیار زیادی از بروز آسیب دیدگی به لپ تاپ جلوگیری نمایند. پس یکی از اصلی ترین فاکتورهای خریداری کیف لپ تاپ، توجه به پوشش داخلی و بیرونی کیف لپ تاپ میباشد.
  • ·توجه به زیپ : بسیاری از کیف لپ تاپ های عرضه شده در بازار با استفاده از زیپ باز و بسته میشوند پس باید از محصولی استفاده کرد که از زیپ هایی باکیفیت برخوردار میباشند. عدم برخورداری از زیپ با کیفیت استاندارد در یک کیف سبب میشود تا این قسمت به راحتی خراب شده و کیف دیگر کارایی زیادی را در نخواهد داشت.
  • ·جیب و محل نگهداری از وسایل شخصی : برای انتخاب یک کیف با کیفیت باید دقت داشته باشید که جیب مورد استفاده در آن با دسترسی آسان فراهم شده باشد. در صورتی که از کیف های دستی استفاده میکنید، حتما کیف شما باید از این امکانات برخوردار باشد.

   

Mohtava New.jpg61pg

 

کوله پشتی حمل لپ تاپ

بیشتر دانشجویان ترجیح به استفاده از کوله پشتی مخصوص حمل لپ تاپ به جای کیف های دستی را دارند. در صورتی که شما هم بیشتر علاقه به خریداری یک کوله لپ تاپ را دارید باید به فاکتور هایی از جمله میزان اندازه دستگاه و نوع مدل محصول دقت کنید. از دیگر ویژگی هایی که یک کوله لپ تاپ باید داشته باشد میتوان به استفاده از شانه بند استاندارد اشاره نمود. در صورتی که شانه بند نتواند به صورت مساوی وزن کوله را در میان شانه های شما تقسیم نماید، امکان بروز بیماری های نخاع و کمر برای شما وجود دارد. در حین انتخاب یک کوله لپ تاپ باید دقت داشته باشید که حتما تسمه شانه آن با استفاده از یک دسته برزنتی به هم متصل باشد و امکان تنظیم سایز بر اساس اندازه کمر بر روی محصول فراهم شده باشد.

  

کیف دستی لپ تاپ

در صورتی که از کیف دستی برای لپ تاپ استفاده میکنید یا خواهان خرید کردن این مدل از کیف ها هستید باید به نکاتی توجه کرده و بر این اساس اقدام به خریداری محصول نمایید.کیف دستی باید امکان قرار گیری بر روی شانه جهت حمل در فواصل طولانی را داشته باشد تا از بروز بسیاری از بیماری های مربوط به درد کمر جلوگیری نماید. همچنین قابلیت های مختلف از جمله فضای مخصوص برای قرارگیری موبایل، کارت های عابر بانک و شناسایی از جمله دیگر قابلیت هایی است که یک کیف لپ تاپ دستی باید داشته باشد. امکان دسترسی آسان به تمامی اجزای یک کیف دستی لپ تاپ نیز باید رعایت شده باشد.

   

Mohtava New.jpg62pg

 

کیف لپ تاپ زنانه و مردانه

کیف لپ تاپ ها در اکثر مدلها برای استفاده بانوان و آقایان مناسب میباشند. البته بسیاری از مدلها با توجه به نوع طرح و مدلی که در تولید آنها به کار برده شده است، برای استفاده بانوان مناسب میباشند. رنگ، مدل و طرز قرارگیری دسته از جمله مهمترین ویژگی هایی است که میتوان لپ تاپ های زنانه را از سایر محصولات تشخیص داد.

 

برند و اهمیت آن

درست است که میتوان کیف لپ تاپی ارزان قیمت و با برندی ناشناخته را تهیه نمود ولی آیا این کیف از بروز آسیب به لپ تاپ حساس و چند میلیون تومانی شما در حمل و نقل جلوگیری میکند؟ شرکتی که کیف لپ تاپ را تولید کرده است باید شناخته شده باشد، برای مثال محصولاتی که توسط تارگوس(Targus) تولید میشوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار قابل اعتماد میباشند. همچنین الکسا(Alexa) یا بلکین(Belkin) نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشند. در صورتی که میخواهید در میان مدلهای بیشتر کیف لپ تاپ انتخاب خود را انجام دهید، محصولاتی همچون لکسین (Lexin) و کیس لاجیک(Case logic) نیز از بهترین محصولاتی است که در بازار عرضه شده اند و میتوان در میان برندهای عرضه شده در بازار انتخاب خود را انجام داد.


نتیجه گیری

بر اساس توضیحاتی که ارائه داده شد، در هنگام خریداری آنلاین یا حضوری یک کیف لپ تاپ باید در نظر داشته باشید که از کیف لپ تاپ در طول روز چقدر استفاده میکنید، در هر سال به چه میزان مسافرت میکنید و آیا در این مسافرت ها لپ تاپ خود را به همراه دارید؟ نوع لباس پوشیدن و میزان فواصلی که باید با استفاده از کیف لپ تاپ پیمایش کنید را در نظر داشته باشید و بر این اساس یک کیف لپ تاپ با تمامی مشخصات مورد نیاز خود و امکاناتی برای نگهداری اصولی و ضدضربه از لپ تاپ خود تهیه نمایید. کیف لپ تاپ برای تمامی اقشار جامعه و افرادی که از لپ تاپ استفاده میکنند یکی از اصلی ترین و مورد نیاز ترین وسایل مورد استفاده میباشد. کیف لپ تاپ در مدلهای مختلفی تولید شده است و تنوع آن به گونه ای میباشد که بتواند پاسخگوی نیاز تمامی اقشار جامعه باشد. شما میتوانید با استفاده از سایت اینترنتی فروش کیف لپ تاپ، به تعداد و مدلهای بسیار زیاد و متنوعی از این محصول که در شرکتهای معتبر تولید شده اند دسترسی داشته باشید.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ