سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اطلاعات IT
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 6842
کل یادداشتها ها : 6

نوشته شده در تاریخ 97/1/14 ساعت 9:13 ع توسط iman


گوگل با تولید پیکسل 2 ایکس ال به همه نشان داد که یک موبایل خوب برای عکاسی عالی لزوما به 2 دوربین نیاز ندارد. این حرکت جسورانه ای بود و البته اصلا به این معنی نیست که گوگل در آینده دوربین چندگانه استفاده نکند! هوآوی اما در مقابل از پیشروهای قرار دادن دوربین دوگانه روی پرچمدارها تا میان رده های حتی اقتصادی خود است و حالا در سال 2018 حداقل سه دوربین را برای دوربین اصلی پرچمدار خود یعنی هوآوی پی 20 پرو استفاده کرده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دیدن مقایسه دوربین هوآوی پی 20 پرو با پیکسل 2 ایکس ال، ببینیم 3 به 1 می شود چند چند؟!

 

به صورت مشخص می توان گفت پردازش تصویر گوگل پیکسل 2 ایکس ال همچنان بی نظیر است و امیدواریم که چنین توانایی به تمام موبایل های اندرویدی اضافه شود یا حداقل تولید پیکسل در مقیاسی بزرگتر صورت بپذیرد تا این توانایی بی نظیر را دیگر دستگاه های دارای سخت افزار بهتر، حتی همین هوآوی پی 20 پرو داشته باشند.

عکاسی در شرایط نوری ضعیف جایی است که دوربین سه گانه هوآوی پی 20 پرو قطعا پیروز است و حرف های زیادی برای گفتن دارد. همانطور که دیدید، پیکسل 2 ایکس ال در شرایط نوری ضعیف هر چند خوب عمل می کند اما توانایی هوآوی پی 20 پرو واقعا تحسین برانگیز است. این دستگاه برای عکاسی در شرایط نوری ضعیف از گشودگی دیافراگم بازتر، ادغام چند پیکسل در هم، ایزو بالا و لرزشگیر هوشمند مجهز به هوش مصنوعی دارد.

نظر شما درباره مقایسه دوربین هوآوی پی 20 پرو با پیکسل 2 ایکس ال چیست و کدام یک را می پسندید؟

منبع : ترنجی








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ