سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اطلاعات IT
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 6749
کل یادداشتها ها : 6

نوشته شده در تاریخ 96/12/5 ساعت 2:16 ص توسط iman


نقد و بررسی گوشی موبایل Motorola Moto E4 plus ( موتورولا Moto E4 plus )

محصول جدید موتورولا که با نام Moto E4 Plus که امروزه در بازار ایران نیز عرضه میشود، یکی از بهترین محصولات این شرکت میباشد که با دوربین قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قوی و استفاده از رم سه گیگابایتی محصولی بسیار مناسب برای تمامی اقشار جامعه میباشد. قیمت مناسب این محصول عرضه شده در بازار نیز از دیگر قابلیت های بسیار مناسب این موبایل است که در سراسر کشور در دسترس میباشد. در صورتی که به دنبال محصولات جدید و باکیفیت عرضه شده در بازار میباشید، Moto E4 Plus گزینه ای کاملا مناسب برای شما میباشد.

موبایل های نسل جدید عرضه شده در بازار برای وبگردی، شبکه های اجتماعی، باز کردن فایل ها و نرم افزارهای مختلف و ویرایش اسناد مورد استفاده هستند و یکی از اصلی ترین وسایل شخصی هر فرد به شمار میروند. در صورتی که به دنبال موبایل های هوشمند با کارایی بالا و همچنین قیمت مناسب میباشید، موبایل های عرضه شده توسط شرکت موتورولا میتواند انتخابی کاملا هوشمندانه و مناسب برای شما باشد. موبایل ها در مدلهای مختلفی تولید شده اند و برای کارهای مختلفی مورد استفاده هستند.

   

طراحی و ساختار

استفاده از بهترین مواد اولیه مستحکم پلاستیکی در تولید بدنه موتورولا مدل Moto E4 Plus سبب شده است تا بسیاری از توجهات به این محصول جلب شود. طراحی مناسب این محصول شامل خوش دستی و نسبت بالای صفحه نمایش نسبت به تمامی بدنه از مهمترین مزایای این محصول میباشد. محل قرارگیری پورت ها، جک 3.5 میلیمتری و دکمه های این موبایل به گونه ای بوده است تا لذت استفاده از این محصول بسیار افزایش داشته باشد. Moto E4 Plus را میتوان به عنوان یکی از بهترین محصولات عرضه شده در بازار دانست که برای اقشار مختلف جامعه بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که هر فرد میتواند با توجه به سلیقه خود، رنگ های مختلف عرضه شده برای Moto E4 Plus را انتخاب کند.

 

MotoE4plus6

 

قدرت و عملکرد

 سرعت کمی پایین تر از محصولات پرچمدار سبب شده است تا این موبایل را نتوان در این دسته قرار داد. در واقع موتورولا مانند تمامی محصولات دیگر خود از چیپست مدیاتک استفاده کرده است که توسط پردازنده گرافیکی Mali تقویت میشود. پردازنده مرکزی این موبایل چهار هسته ای بوده و میزان رمی که برای این موبایل در نظر گرفته است، سه گیگابابتی میباشد تا اجرای نرم افزارهای سبک و سنگین با سرعتی قابل قبول انجام داده شود. به نظر میرسد که تمامی قسمتهای موبایل موتورولا مدل Moto E4 Plus به خوبی با هم ارتباط برقرار کرده اند و کارایی بسیار مناسبی را برای استفاده کننده به ارمغان می آورند. لازم به ذکر است که حافظه داخلی این موبایل تنها 16 گیگابایت است ولی شما میتوانید با استفاده از حافظه جانبی تا حداکثر 128 گیگابایت این فضا را افزایش دهید.

استفاده مناسب از حسگرهای مختلف در تولید این محصول باعث شده است تا کارایی موبایل هوشمند موتورولا در این رنج قیمتی نسبت به سایر رقبای مهم خود از جمله سامسونگ و الجی بالاتر باشد. با توجه به بررسی سخت افزار مورد استفاده در این موبایل، Moto E4 Plus گزینه ای مناسب برای کارهای نرم افزاری، بازی و وبگردی میباشد. همچنین میتوان با توجه به صفحه نمایش بزرگ این محصول، ساعت ها به خواندن کتابهای الکترونیکی مشغول شد.

   

MotoE4plus5

    

صفحه نمایش

صفحه نمایش را میتوان به عنوان اصلی ترین فاکتور در انتخاب یک موبایل هوشمند در کنار قدرت سخت افزاری دانست. موتورولا برای اینکه بتواند با سایر برندهایی که امروزه بسیار مشهور شده اند رقابت کند، از صفحه نمایش قدرتمند 5.5 اینچی و رزولوشن HD استفاده کرده است تا حتی استفاده مکرر و دائم مصرف کننده، به چشمان آسیبی نرسانده و بتوان به صورت طولانی مدت در روز از این کالا استفاده نمود. از دیگر مزایای این صفحه نمایش میتوان به نسبت بالای صفحه نمایش به صفحه اصلی اشاره نمود. موبایل جدید و هوشمند موتورولا را میتوان به عنوان یکی از بهترین محصولات عرضه شده در بازار میان رده ها به حساب آورد.

 

MotoE4plus9

 

دوربین

مسلما با توجه به سایر محصولات عرضه شده در بازار نمیتوان گفت که قدرت دوربین موتورولا بسیار بالاست ولی قدرت کافی برای عکاسی در روز و شب را دارد. همچنین میتوان گفت که این رزولوشن میتواند برای کسانی که نیازی به قدرت بالای دوربین برای ثبت تصاویر حرفه ای استفاده کنند، گزینه ای بسیار مناسب و کاربردی میباشد. در صورتی که بخواهید سلفی بگیرید و یا از ارتباط تصویری استفاده نمایید، میتوانید از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده کنید. گرچه که این دوربین ها قدرت کافی را دارند ولی بهتر است کاملا بی طرف بگوییم که تکنولوژی های مورد استفاده در قسمت دوربین این محصول، تماما مشابه Galaxy J5 تولید شده در شرکت سامسونگ در سال 2015 دانست که البته در آن سال، به عنوان یکی از بهترین دوربین های عرضه شده برای موبایل های میان رده معرفی شد ولی موتورلا میتوانست از تکنولوژی های به روز تری برای این زمینه استفاده نماید.

      

MotoE4plus7

 

کلام آخر

اگر به دنبال محصولی هستید که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد و از صفحه نمایش بزرگ خوشتان می آید Moto E4 Plus گزینه ای کاملا مناسب برای شما میباشد. این کالا با کارایی بسیار زیادی که دارد امروزه به یکی از بهترین محصولات عرضه شده در بازار تبدیل شده است که از قدرت سخت افزاری و صفحه نمایش قدرتمندی برخوردار بوده و دوربین مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند بیشترین استفاده را از یک محصول اندرویدی جدید داشته باشند.

گوشی Moto g5 plus

گوشی موبایل موتورولا Moto g5 plus

گوشی موتورولا موتو جی 5 پلاس

گارانتی و خدمات پس از فروش موبایل موتورولا در بازار ایران بسیار مناسب بوده و سبب شده است و گستردگی این خدمات در بازار ایران سبب شده است تا بسیاری از افراد به این برند اعتماد کرده و آن را تهیه نمایند. یکی از بهترین روشهایی که برای خریداری موتورولا در بازار ایران وجود دارد، استفاده از فروشگاه اینترنتی تیک تاک است که در سراسر کشور در دسترس بوده و با استفاده از این روش میتوانید علاوه بر استفاده از تمامی خدمات پس از فروش، از خدمات دیگری مانند ارسال رایگان و قابلیت عودت در صد ساعت اول خریداری استفاده نمایید.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ